Preskočiť na hlavné menu Preskočiť na obsah
Preskočiť navrch stránky Preskočiť na koniec obsahu

Dotazník o kvalite poskytovaných služieb v MHD

VIDEO
Dátum: 27.09.2021
Počet videní: 2598
Dotazník o kvalite poskytovaných služieb v MHD

Za vyplnenie dotazníka do 5. 10. 2021  vopred ďakujeme.

Vážené Handlovčanky a Handlovčania, za účelom skvalitnenia cestovania v mestskej hromadnej doprave (MHD) Handlová, Vás prosíme o spoluprácu pri vyplnení dotazníka zameraného na zistenie požiadaviek občanov na kvalitu služieb a ich dôležitosť v MHD.
 

Dotazníky budú spracované a vyhodnotené v spolupráci so Žilinskou univerzitou v rámci spracovania plánu dopravnej obslužnosti mesta Handlová. Získané výsledky a závery budú významným podkladom pre skvalitnenie poskytovaných služieb v MHD. Dotazník je anonymný a jeho vyplnenie zaberie maximálne 5 minút času.
 
Aktuálna zmluva skončí budúci rok
 
Samospráva v mestskej hromadnej doprave zaznamenala v ostatných rokoch trend poklesu tržieb. Kým za rok 2019 boli tržby vo výške 68 901 eur, vlani dosiahli výšku 49 536 eur. Podieľal sa na tom hlavne pokles počtu medziročne prepravených osôb, ktorý klesol z 305 229 na 213 663 z dôvodu šírenia pandémie nového koronavírusu. K naplneniu predpokladaného počtu celkovo najazdených 204 008 kilometrov za minulý rok nedošlo a vodiči MHD najazdili 188 143 kilometrov. Prevádzka MHD v Handlovej preto vlani skončila v zisku 15 729,78 eur.
 
Plán dopravnej obslužnosti mesta by mal slúžiť k optimalizácii riešenia celkovej dopravnej situácie v meste s cieľom zníženia a efektívnejšieho vynakladania výdavkov na MHD s ohľadom na verejný záujem. V zmysle analýz a výstupov plánu následne mesto zváži nutnosť a potrebu vstupu do nového verejného obstarávania na zabezpečenie MHD v meste v súvislosti s ukončením zmluvy so SAD Prievidza v roku 2022.

Video

Komentáre sú dostupné až po prihlásení na Váš Facebook profil. Ak ste neodsúhlasili Cookies, komentáre sa nemôžu zobrazovať.