Preskočiť na hlavné menu Preskočiť na obsah
Preskočiť navrch stránky Preskočiť na koniec obsahu

Mestský úrad v Handlovej funguje s obmedzeným množstvom zamestnancov

Dátum: 14.02.2022
Počet videní: 2003
Mestský úrad v Handlovej funguje s obmedzeným množstvom zamestnancov

Do piatka 18. februára 2022 nie je možné poskytnúť služby overovania listín a evidencie obyvateľstva na Mestskom úrade v Handlovej.

Z dôvodu nárastu respiračných ochorení a výpadku zamestnancov z dôvodu povinnej karantény po kontakte s pozitívnou osobou (COVID-19), nebude do piatku 18. 2. 2022 možné poskytovať služby Overovania listín a Evidencie obyvateľstva. Služby matriky, ktorá nemá vo svojej agende overovanie listín, sú poskytované bez obmedzení (narodenie, sobáše, pohreby). Ostatné oddelenia Mestského úradu v Handlovej (MsÚ) služby poskytujú priebežne.

Vzhľadom na aktuálnu pandemickú situáciu a úbytku počtu zamestnancov, mesto žiada, aby obyvatelia v prípade, že sa nedovolajú na priamu linku zamestnancom mesta kontaktovali MsÚ na linke 046/ 519 25 11 alebo písali na adresu info@handlova.sk.

Vstup do budovy MsÚ je možný s respirátorom, po dezinfekcii rúk, maximálny počet obyvateľov na prízemí mestského úradu je 5 osôb. Zoznam kontaktov na zamestnancov MsÚ Handlová je dostupný na tomto odkaze a na úradnej tabuli.

V prípade potreby odovzdania listín, stačí ich vhodiť do schránky na MsÚ Handlová, ktorá je dostupná 24 hodín denne a kontroluje sa každý pracovný deň.

Komentáre sú dostupné až po prihlásení na Váš Facebook profil. Ak ste neodsúhlasili Cookies, komentáre sa nemôžu zobrazovať.